sâmbătă, 7 august 2010

Grecia anti-cip: Arhimandritul Sarandis Sarandos a trimis un memoriu Sinodului ortodox grec cu privire la cardul electronic al cetateanului

Grecia anti-cip: Arhimandritul Sarandis Sarandos a trimis un memoriu Sinodului ortodox grec cu privire la cardul electronic al cetateanului (cartea de identitate cu cip)


Anul viitor, in Grecia ( ca de altfel si la noi ) vor fi implementate cartile de identitate cu cip biometric. Un mare duhovnic al ortodocsilor din Grecia, parintele arhimandrit Sarandis Sarandos, trage semnalul, la fel cum in Romania, Parintele Justin ne-a avertizat de pericolul acceptarii acestor acte, premergatoare pecetii lui antihrist.

arhim. Sarandis Sarandos
Se face inscrierea in guvernarea electronica, care ne introduce in statul lui antihrist
Sa ia pozitie ierarhia fata de cardul electronic al cetateanului …

Acestea le cere Arhimandritul Sarandis Sarandos presedintelui Sinodului Permanent, Arhiepiscopului Atenei Ieronim, printr-un memoriu amanuntit. Pozitia trebuie sa se ia inainte de legiferarea cardului electronic al cetateanului, care va fi insotit de blestemata pecetluire a Apocalipsei.

Arhimandritul Sarandis Sarandos, cunoscut parinte duhovnicesc in toata Grecia pentru lucrarea sa duhovniceasca si scriitoriceasca, dar si prin emisiunile sale radiofonice bisericesti, a trimis Presedintelui Sinodului Permanent, Ieronim, un memoriu in care atrage atentia ca la porunca Noii Epoci Grecia intra in “guvernarea electronica”. In acest cadru, cetatenii si credinciosii ortodocsi vor fi inzestrati, asa cum au anuntat primul ministru si ministrul de interne, cu cardul electronic al cetateanului, care slujeste statul Antihristului ca “instrument” al “guvernarii electronice”. In argumentatul sau memoriu, il cheama pe Arhiepiscop si Ierarhia sa ia pozitie inainte de consacrarea “cardului cetateanului” in care vor fi continute date de-a dreptul neverosimile (clasificate) despre persoana noastra, demers care va conduce la impunerea blestematei pecetluiri, care va urma cardului. Parintele Sarandis Sarandos atrage atentia ca intaistatatorii Bisericii sunt datori sa ia atitudine ca unii ce indruma poporul credincios si clerul cinstit. Instiinteaza ca, in cazul in care se vor impune simbolurile lui Antihrist, el nu le va accepta.

Memoriul

Textul complet al memoriului este urmatorul:

Catre Prea Fericitul Arhiepiscop al Atenei si intregii Grecii, Ieronim, Presedinte al Sfantului Sinod al Bisericii Greciei, catre Inalt Prea Sfintitii si Prea Sfintitii Arhierei ai Ierarhiei Bisericii Greciei, prin Inalt Prea Sfintitului Mitropolit al Kifisiei, Amarousios si Oropos, Chiril[1]

Marousi 17-6-2010

Prea Fericirea Voastra, Inalt Prea Sfintiile si Prea Sfintiile Voastre, cu evlavie va sarut dreapta.

Permiteti-mi sa va rapesc vremea cu o tema deloc lipsita de importanta.

Deoarece poporul nostru intreaba, cu smerenie consider ca trebuie sa ne ocupam serios cu o problema care deja a inceput prin AMKA[2] si continua cu procedurile de decretare a cardului cetateanului.

Sfantul Sinod al Bisericii Greciei a sustinut in trecutul recent (23-10-2009, la a treia sedinta a Sinodului Permanent pe luna octombrie)[3] ca s-a ocupat cu tema AMKA. A publicat a scurta instiintare ca AMKA este un simplu numar necesar si nu se pune in pericol mantuirea noastra prin primirea si folosirea acestui numar.

Ceva mai inainte, pe 17 iulie 2009, scrisesem adresandu-ne Prea Fericirii Voastre ca AMKA consacrat prin Legea 3655/2008, nr. 153, in acord cu viziunea Conditiei Schengen, ne obliga sa primim Cardul de Sanatate, in timp ce concomitent ne ameninta cu excluderea pe toata viata si din toate activitatile ei, daca nu o primim.

In paralel am analizat modul in care a fost creat AMKA care inlatura certificatul de botez, numele pe care l-am primit prin Taina botezului si ne numeroteaza, pentru ca Noua Epoca nu ne recunoaste ca persoane – cum sa stie acest lucru! –, ci ca unitati aritmetice impersonale.

Acum, cei care nu am primit si nu folosim AMKA – si nu suntem putini – suntem nevoiti sa ne platim medicamentele, fiind exclusi treptat de la toate posibilitatile de asigurare, pentru care am platit din destul bani peste patruzeci de ani.

Insa evolutiile lucrurilor sunt navalnice.

Ascultandu-l pe primul ministru cum isi sustine declaratiile programatice, in afara de invitatia cetatenilor de a lua parte la efortul de iesire din criza si la directiile generale de guvernare in segmentele vitale ale vietii publice, am fost atenti la importanta pe care a dat-o „Cardului electronic de sanatate” ca „instrument” de baza in reusita „guvernarii electronice”. In urmatoarele sale interviuri vorbeste despre Cardul electronic al Cetateanului.

Primul ministru afirma ca in Cardul Cetateanului prin care se vor interconecta electronic si toate serviciile publice, se vor incorpora A.Φ.Μ. (Numarul de Inregistrare Fiscala), AMKA, numarul electoral, pasaportul, permisul auto, cardul pentru taxele de trecere (pe autostrada, pod etc), actul de inregistrare la primarie, dar si date care au legatura cu sanatatea (dosarul medical electronic), asa incat cetateanul sa poata fi deservit oriunde si fara birocratie. De asemenea, in viitor se planuieste sa se integreze si „semnatura” electronica a cetatenilor. Conform diagramei de timp stabilite, scopul este sa se voteze in aceasta vara si in 2011 sa se activeze „cardul inteligent”, cata vreme nu este exclus ca pentru emigranti sa se aplice mai curand, de vreme ce exista instructiunile europene de rigoare.

Am prezentat de multe ori pozitia noastra, ca, adica, preocuparea principala a „Noii Epoci” este exact definitivarea infrastructurilor „guvernarii electronice”. Desigur, utilizarea extrem de larga si internationala a acestui termen constituie un eufemism si o masca, pentru ca in esenta este vorba de o dictatura electronica si de o tiranie internationala electronica. Scopul este minimalizarea reactiilor populare de impotrivire, „adormirea” constiintelor si educarea in secularizare si materialismul-atomismul al acesteia.

AMKA si Cardul de Asigurare Sociala care au fost legiferate de guvernul precedent reprezinta elementele de baza necesare pentru organizarea „guvernarii electronice” internationale, de dragul careia guvernul actual a infiintat si un minister de rigoare. Ceea ce transpare din declaratiile programatice ale primului ministru este intentia de emitere a unei nou act de identitate, care, asa cum a mentionat, se va numi „cardul electronic de sanatate” si va fi suficient de dotat cu o asemenea tehnologie, incat sa poata fi folosit in mod „interoperabil” in cadrele definitivarii „guvernarii electronice”. Este „limpede ca lumina zilei” ca va exista un supra card care sa inlocuiasca foarte curand toate cardurile, buletinele, pasapoartele si actele de identitate emise de politie. Numele lui definitiv va fi „cardul electronic al cetateanului”.

Acest card al cetateanului cu siguranta, va circula si in locul actelor de identitate electronice. Cancelarul Germaniei, Scröder, in 2000 propusese impunerea Cardului de Asigurare, tocmai pentru ca Grecii se opun emiterii actelor de identitate electronice. Acest lucru este cat se poate de clar o incercare de a insela poporul ortodox Grec, care din motivele sensibilitatii constiintei lor Ortodoxe nu doreste emiterea si acceptarea actelor de identitate electronice, nici, de asemenea, a cartilor de asigurare, de vreme ce si acestea substituie actele de identitate electronice.

Cercul desavarsirii inchisorii electronice, ale carei temelii s-au pus deja prin Conditia Schengen in urma cu ani de zile, se va inchide in scurt timp, dupa cum se prezinta lucrurile.

Deja guvernul se grabeste sa ne incercuiasca in aceasta guvernare electronica dandu-ne inainte de cardul cetateanului inca o carte electronica, care sa ne „usureze”, asa cum se afirma, ca sa nu mai adunam chitante de la diferitele cumparaturi pe care le facem. Un nou „cod unic al clientului”, corelat cu sistemul digital EAN -13 va trimite datele cumparaturilor noastre la fisc, ca sa fim impozitati, fara sa fim obligati sa cerem si sa purtam chitantele la inceputul anului economic, depunandu-le odata cu declaratia fiscala. Asa insa cum s-a dovedit, atat tipul de codificare UPC-A, in Statele Unite si Canada, cat si EAN-13, in restul lumii, contin numarul rau famat 666. De altfel, acest lucru a fost marturisit si de George Laurer, producatorul deja invechitului sistem UPC-A. In reprezentarea grafica de la nivelul inferior al codificarii EAN-13 se deosebesc clar si cu ochiul liber cele trei bare, la inceput-mijloc-sfarsit, care se descifreaza in calculator ca 6-6-6.

Exista cercetari stiintifice care demonstreaza prezenta in mod simbolic a numarului 666 in modelul EAN-13 pe baza caruia se va elibera „codul unic al clientului”.

Mai importante decat acestea sunt trei studii sustinute de Sfanta Manastire Grigoriu si in special al treilea dintre acestea care poarta titlul „Codul liniar (BAR CODE) si numarul 666. Studiul al treilea (23-6-97)”, Sfanta Manastire Grigoriu, Athos, 23 iunie 1997. La acest studiu colaboreaza ieromonahul Lukas si monahul Prodromos, licentiat in inginerie electronica. Parintele Prodromos foloseste stiiinta sa tehnica si o bogata bibliografie a unor cercetatori straini ca sa-si argumenteze pozitia. Definitivand extrem de clar demonstratia despre prezenta lui 666 in EAN-13, incheie concluzionand cu urmatoarele afirmatii foarte interesante.:

„Si simpla folosire a actelor de identitate electronice este foarte periculoasa pentru libertatea persoanei umane, din cauza terifiantelor posibilitati ale Informaticii. Inca si in cazul in care n-ar exista 666 in actele de identitate, acceptarea lor inseamna aderarea noastra la un sistem totalitar, care nu il trateaza pe om ca Chip al lui Dumnezeu, ci ca ‘subiect’ al datelor (Legea 2472/1997), care repede poate constitui obiect in mana oligarhiei economice sau, ulterior, a lui Antihrist.

Folosirea lor insa va fi abominabila, daca se va corela intr-un mod oarecare cu numarul 666. Nici un crestin care recunoaste si respecta marturia Sfantului Ioan Evanghelistul din Apocalipsa nu poate sa primeasca acest act de identitate care sa contina simbolul Antihristului.

Multi refuza sa coreleze inca si simboluri evidente ale lui 666 cu numarul care este semnalat in Apocalipsa, 666. Nu au insa dreptate. Pentru ca nu doar existenta, dar si simpla suspiciune ca un anume simbolism al lui 666 este posibil sa se fi insinuat in vreun obiect determinant al identitatii persoanei este suficienta ca sa ii convinga pe crestini sa respinga imediat si energic folosirea acestui obiect (adica a actului de identitate electronic).

Se impune o asemenea opozitie energica, pentru ca primirea numarului lui Antihrist inseamna respingerea lui Hristos si alaturarea cu diavolul. Acest lucru reiese din invatatura Apocalipsei (14, 9-11), dar si din experienta Bisericii din timpurile Mucenicilor. Sfintii Mucenici nu numai ca nu negau pe Hristos prin cuvant, dar nu indurau nici simbolic sa infaptuiasca vreo fapta idololatrica, pentru ca acest lucru insemna pentru ei negarea lui Hristos.

Desi s-a afirmat public ca in noile acte de identitate nu se va folosi codul liniar de tip EAN-13 si UPC-A, totusi nimic nu se poate considera sigur.

In afara de aceasta, si totalitarismul care se impune mondial de catre oligarhia economica se coreleaza direct cu codul liniar, astfel incat sa fie foarte posibila implinirea cuvantului Apocalipsei despre imposibilitatea de a realiza tranzactii economice de catre cei care nu au acces electronic la sistemul de tranzactii impus …

Prin urmare, informarea la timp si responsabila a poporului constituie pentru prezent primul pas, asa incat sa ia pozitie in mod responsabil si cunoscand consecintele acesteia intr-o tema atat de serioasa a credintei sale si a libertatii lui personale” (pp. 26-27).

Nelinistea noastra duhovniceasca se intensifica atunci cand suntem informati ca in Romania Ortodoxa vecina, foarte batranul parinte duhovnicesc sfant Iustin Parvu ii sfatuieste pe Romanii credinciosi sa nu primeasca actul de identitate electronic. Sa vedem un paragraf din textul pe care l-a adresat poporului pe 14 ianuarie 2009:

„Prin lege, prin ordonanta de guvern, romanii sant obligati sa se incadreze intr’un plan de urmarire si supraveghere la nivel national si mondial, proiect care le rapeste de fapt oamenilor libertatea. Romanilor li se cere sa-si puna pe pasapoartele, permisele auto si pe orice act personal cipul biometric ce contine amprenta digitala, imaginea faciala si toate datele personale. Poate pentru multi dintre dumneavoastra acest cip pare un lucru nesemnificativ, dar in spatele acestui sistem de insemnare a oamenilor, de codare si stocare a datelor de identificare se ascunde o intreaga dictatura, un intreg plan demonic, prin care de buna voie iti vinzi sufletul diavolului. Insemnarea oamenilor, ca pe vite, este primul pas al unor alte masuri luate pentru controlul absolut al fiintei umane.”[4]

Dupa aceasta pledoarie clara a sfantului Parinte Iustin, Sfantul Sinod al Bisericii Romaniei, in sedinta din 25-2-2009 a luat decizia, intru totul de acord cu recomandarile sfantului Parinte, considerand ca din motive de constiinta religioasa credinciosii nu sunt obligati sa primeasca pasapoartele biometrice.

Inca din trecut au exista multe marturii ca rau famatul numar 666 va exista in actele de identitate electronice sau in substitutele lor.

In mod semnificativ enumeram marturiile unor responsabili, care confirma ca exista codul numeric 666 in actele de identitate electronice, ca sa poata fi citite de catre computerele online ale diferitelor servicii de stat. Periodicul „Ὀρθόδοξη Μαρτηρία” (Marturie Ortodoxa), fasciculul 107 publica cateva astfel de marturii ale politicienilor si jurnalistilor din tara noastra:

L. Papadimas (subsecretar de stat): a marturisit foarte clar utilizarea rau famatului numar pentru necesitatile organizarii computerizate: [Antenna – «Ἡ ὥρα τῆς ἀλήθειας», „Ora adevarului”, de Pretenderis (in direct cu Inalt Prea Sfintitul de Alexandropoleos, Antim), martie 1997].

Theodoros Pangalos (Ministru de Externe) la intrebarea ziaristului N. Hatzinicolaos, de ce nu schimba 666, de vreme ce Biserica se opune, a raspuns: “Nu putem sa il schimbam, pentru ca vai de noi daca ajungem la logica acestui numar, sa ascultam de o mana de oameni ciudati.” [Mega – «Ἐνώπιος Ἐνωπίῳ», „Fata in fata”, imediat dupa ratificarea Conditiei Schengen].

Pavlos Sarlis (Europarlamentar al Noii Democratii, aparator al Conditiei Schengen): “666 va fi cuprins in actele de identitate electronice … Este simplu pentru orice guvernare sa schimbe sistemul electronic si sa foloseasca alt sistem, care nu va cuprinde numarul 666, de vreme ce acesta este motivul respingerii care exista la scara mai larga”. [Ἀπογευματινή, De dupa-amiaza, 15-6-97, p. 24]

Ilias Papadopoulos (raportor al Conditiei Schengen al PASOK) a raspuns la afirmatia ieromonahului Hristodul ca in actele de identitate electronice pe care le va acorda E.K.A.M.[5] este continut 666: „Doresc sa remarc faptul ca parintele Hristodul este deosebit de pozitiv in discutie, mi-a redat realitatile in ce priveste 6666 … suntem insa in epoca informaticii si puternic este statul care detine cele mai multe informatii, mai mult decat cel care detine echipamente. Suntem deci obligati sa intram in sistem, pentru ca trebuie sa vedem si ce s-ar intampla daca nu am intra”. (Stirile SKAI, 10-6-1997)

Ioannis Loverdos (jurnalist): „Numarul 666 va exista pentru necesitatile organizarii computerizate in noile acte electronice care se prevad ca urmare a ratificarii Conditiei Schengen”. (Ziarul «Ἐπενδυτής», „Investitorul”, 14-6-97).

Gheorghios Pashalidis (Ministru, in numele Primului Ministru). Calmand comisia arhiereilor care l-a vizitat, a declarat despre aceasta tema: „666 nu este ceva rau. Este pur si simplu un numar inainte de 667 si dupa 665!”. (Ziarul «Ἐλευθεροτυπία», „Libertatea Presei”, 11-6-97).

Hristos Nikolaidis (Jurnalist): „ …specialisti ai departamentului de programare a calculatoarelor electronice atrag atentia ca aparitia lui 666 in sistemele informatice este accidentala. Se refera concret la faptul ca in codul linear nu apare unitar, ci prin aparitia figurativa a trei elemente de 6 (sase) in actul de identitate al fiecarui bun de consum. Forma pe care o poarta denumirea (6) este constituita din doua linii, una subtire si una mai lata si se repeta la inceput, la mijloc si la sfarsitul codului …” (Ziarul «Ἀγγελιοφόρος», „Mesagerul”, Marti, 17-7-97).

Ilias Papadopoulos (Raportorul Conditiei Schengen). „Ar fi pacat ca o societate de drept cum este tara noastra, care accepta sa se faca auzite toate vocile, sa se retraga si sa fie afectata de o minoritate neinsemnata care doreste sa ne impuna un numar, pentru ca asa considera.” (Televiziunea de stat ET3, emisiunea «Ἀνιχνεύσεις», „Investigatii”).

De ce cu atata insistenta sunt blocati oamenii Noii Epoci, cunoscuti sau nu, pe acest numar, unic pentru ei, rau famat pentru noi? Daca calculatoarele au nevoie de un numar de cod de trei cifre ca sa functioneze si sa se conecteze interguvernamental, noi, ca crestini, daca ne-am pune de acord in privinta celorlalte chestiuni ale guvernarii electronice, am prefera numerele de tip 999. Cine sunt blocatii? Crestinii care se opun unui singur numar si accepta numerele de tip 999 sau new-age-istii care insista doar asupra satanicului 666 si nu accepta pleiada numerelor de tip 999?

Omul plini de patimi si perfid al Noii Epoci se descopera in intregul spectru al crizei confectionate. Toti cetatenii sunt serios constransi de problemele economice, in timp ce, paralel, atarna deasupra capetelor noastre cardul cetateanului. Noua Epoca precipita demersurile, pentru ca in final sa fie acceptata pecetea lui Antihrist …

Se vede deci ca si in cardul cetateanului, dar si in cipul care in viitor se va implanta in trupul nostru va fi continut numarul rau famat al lui Antihrist, 666, care se va implanta in trupul nostru. Deja in Statele Unite prin lege se promoveaza, invocandu-se motive de sanatate, mai intai inregistrarea tuturor datelor medicale ale cetatenilor si apoi implantarea microcipului in mana (Healthcare Bill HR 3200/pp 1001-1008), fata de care insa exista multe reactii de refuz si cetatenii apeleaza la justitie.

Ultimele evolutii si precipitarea guvernului pentru urgentarea de la 1 Mai 2010 a definitivarii detaliilor pentru emiterea cardului cetateanului, confirma opiniile noastre.

Concret, miercuri 21 aprilie 2010, a avut loc consfatuirea de la Palatul Maxim la care a participat primul ministru, ministri competenti, precum si secretari generali si speciali. Primul ministru a cerut sa se urgenteze incepand cu 1 mai si sa inceapa lucrarile comisiilor care vor examina:

* interoperabilitatea datelor de inregistrare nationala ale cetatenilor.
* crearea unui cadru legal adecvat.
* crearea si pregatirea infrastructurilor de sustinere necesare.
* alegerea devizelor tehnice care vor fi in acord cu normele europene, astfel incat sa fie asigurata interoperabilitatea cardului in cadrul Uniunii Europene (declaratia Ministrilor despre Administratia Electronica).

Emiterea cardurilor cetateanului va avea loc in doua faze:

a) de la 18 ani in sus si

b) de la 12 pana la 18 ani.

Cheltuiala va fi acoperita din veniturile publice ale ΕΣΠΑ[6] si anume din programele de management „Reforma administrativa” si „Convergenta digitala”. Fiecare cetatean va participa la cheltuiala cu 5 euro.

La sfarsit de tot sa arate bine-intentionatii parlamentari ortodocsi alesi de poporul nostru si conducatorii lor buna lor dispozitie sufleteasca fata de crestinii ortodocsi constienti, care cu siguranta vor refuza sa primeasca si sa foloseasca Cardul electronic al Cetateanului. De ce doar o mana de martori ai lui Iehova, indrumati desigur de organizarea lor din strainatate cu scopuri obscure si antinationale, sunt exceptati de la principala noastra obligatie, apararea patriei (prin serviciul militar)?

Trei milioane si mai bine din poporul Grec s-a opus prin semnatura unei teme de mai mica importanta, anume stergerea apartenentei religioase din actele de identitate, o problema a simplei lipse a marturisirii. Pentru un motiv major se ridica constiinta multor Ortodocsi, datorita cardului cetateanului care contine 666 si inseamna negarea lui Hristos si inrolarea la Antihrist. Vor fi privati Ortodocsii de dreptul invocarii motivelor constiintei religioase? Nu ar trebui sa li se acorde o solutie legala alternativa?

De asemenea, de privilegii deosebite in societatea Ortodoxa Greceasca se bucura musulmanii din Tracia, Evreii si Romano-Catolicii in Grecia. Nu pot deci atat reprezentantii Greci in parlamentul unicameral, cat si strainii sa arate o minima toleranta fata de credinciosii Greci care vor refuza Cardul Cetateanului? Vor fi exterminati cu amabilitatea tacita a new-age-istilor, si ai nostri si straini?

„Deja Asociatia Avocatilor din Atena, prin comisiile sale stiintifice, examineaza compatibilitatea dispozitiilor Memoriului catre Constitutie, Conditiile europene si ΕΣΔΑ[7], si daca reducerile drepturilor publice sunt compatibile cu drepturile sociale legitime, cu protectia constitutionala si supralegislativa care sunt decretate prin aceste texte” (Ziarul «Καθημερινή», „Cotidianul”, 27-06-10, p. 26, articolul domnului Dimitrios H. Paxinos, Presedintele Asociatiei Avocatilor din Atena). In cadrul reducerii drepturilor sociale nu intra, de la sine inteles, si problematizarile noastre din jurul temelor pe care le abordam?

Concluzii – Propuneri

1. Sfantul Sinod al Bisericii Greciei nu ar trebui doar sa citeze tema cardului cetateanului intr-o comisie oarecare, de exemplu in comisia problemelor canonice, ca sa ne spuna din nou ca nu se primejduieste mantuirea sufletului nostru.

2. Niciodata Biserica Ortodoxa a Greciei nu a fost negativa in utilizarea tehnologiei digitale. Toate serviciile Sfantului Sinod, ale Sfintelor Mitropolii, ale Sfintelor Manastiri si Enorii folosesc avantajele acestei tehnologii. Suntem insa intru totul impotriva guvernarii electronice, asa cum se organizeaza ea astazi, astfel incat sa ne incadreze pe toti, clerici si laici, monahi si monahii in statul mondial antihristic, suntem impotriva desfiintarii darului dat de Dumnezeu al libertatii noastre.

3. Guvernarea Mondiala nu doreste sa lase nimic in mainile „intamplarii”, adica ale lui Dumnezeu, dupa credinta Ortodoxa. Persoana umana ca chip al lui Dumnezeu va trebui sa dispara, asa incat omul taiat de voie – de nevoie de la ajutorul datator de viata si de la sprijinul Dumnezeului in Treime, sa devina un „prost fericit” util in inchisoarea mondiala si, cand va muri, inca o bucata de carne pentru incinerare … Grecul va fi pecetluit si inlantuit prin armele economiei si ale tehnologiei digitale, asa incat sa nu mai primejduiasca in viitor sistemul cu conceptiile sale ortodoxe „anarhiste”.

4. Cardul cetateanului nu va fi un simplu numar util. Cipul continut in el va asigura posibilitatea accesului la toate activitatile vietii sociale.

5. Fara AMKA, dar mai ales fara cardul de asigurare si, mai mult, fara cardul electronic al cetateanului, acesta nu va putea sa aiba asigurare, nu va putea sa fie platit, sa plateasca si sa faca schimburi comerciale cu ceilalti oameni si cu diferitii agenti, fara acest card nu va avea drepturi niciunde. Este cat se poate de clara similitudinea consecintelor pentru cei care vor refuza sa foloseasca cardul cetateanului cu cate spune Apocalipsa la capitolul 13, versetul 17 despre cei care refuza pecetluirea: „… Incat nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, decat numai cel ce are semnul, adica numele fiarei, sau numarul numelui fiarei.”

6. Guvernarea electronica, de ce conducator si de ce guvernare va fi directionata? De vreme ce va fi interguvernare, asa cum se descrie si se exercita cu datele de acum, inseamna ca suntem incadrati fara sa o prea intelegem in guvernarea mondiala si nu in guvernarea noastra Elena. In legatura cu aceasta, recent, a fost anulata valoarea si sensul Parlamentului Grecilor. Parlamentul s-a autoanulat, de vreme ce a dat Ministerului Economiei dreptul sa semneze toate conventiile cu Uniunea Europeana, Fondul Monetar International etc in privinta imprumutului tarii noastre si a masurilor (economice) dure, fara ca aceste conventii ale ministrului sa fie ratificate de Parlament! Pur si simplu, dupa ce semneaza acordurile respective, le va aduce in Parlament „pentru informare si discutie”! Este vorba suspendarea oricarui principiu democratic. Dupa tradarea neamului nostru si a democratiei, neinfranatii se precipita spre punctul cel mai sensibil al Grecului, spre constiinta lui religioasa ortodoxa. Din deceniul ’80 fac eforturi sa impuna un act de identitate antihristic care sa coreleze numerotarea persoanei, urmarirea, indosarierea si rau famatul numar 666. In continuu ne ameninta cu EKAM mai intai, cu AMKA ulterior, cu Cardul Cetateanului si cu codul unic al clientului acum, in cele din urma.

7. Deja avem in zilele noastre prima dovada palpabila si izbitoare a guvernarii FMI. La decizia ministeriala comuna din 4 iunie 2010 „asupra recensamantului la sectorul public” primul lucru care se are in vedere sunt dispozitiile articolului 2 al paragrafului 1b al Legii 3845/2010 (FEK 65A/10), „Masuri de adaptare a mecanismului de sustinere a economiei grecesti de catre statele membre ale Zonei si FMI”. Toti functionarii publici, precum si episcopii, preotii si diaconii, trebuie sa dam multe date personale, ca sa putem sa ne luam salariile. Intr-un interval foarte scurt de timp toate acestea, prin intermediul guvernarii electronice se vor introduce in cardul electronic al cetateanului pe care vom fi obligati sa il primim ca sa ne primim salariile. Este posibil sa ajungem la aceasta meschinarie, noi, preoti ai lui Iisus Hristos? Sa folosim cu usurinta cardul lui Antihrist, cu simbolul lui, cu numarul adica al numelui sau? Cine guverneaza deja Grecia? Cine da legile? Altii conduc … Reprezentantii nostri alesi, ca niste calai, provoaca catastrofa, saracirea tarii noastre, care a fost atat de slavita, cea mai multiculturala si mai democratica din intreaga lume locuita ( οἰκουμένη).

8. Cine a dat aceste drepturi si aceste competente prezentei guvernari? Oare a avut loc vreun referendum ca guvernul nostru, cu totul inabil, sa acorde guvernarea patriei noastre strainilor?

9. De vreme ce se taie salariile, pensiile, alocatiile, furnizari, ajutoarele pentru familiile cu multi copii si pentru cei neputinciosi, de vreme ce devin mai dure masurile de percepere a impozitelor, de vreme ce se vor inchide sau vor fuziona spitale, de vreme ce acoperirea prin asigurari a, chipurile, cetatenilor asigurati va fi foarte saracacioasa, la ce ne va mai trebui cardul de asigurare sau cardul cetateanului? Nici asigurare nu vom avea, nici bani, nici liber acces la piata libera a bunurilor si activitatilor.

10. Deci, scopul foarte insistent al guvernarii electronice este sa centralizeze toate datele fiecarui cetatean. Prin intermediul diferitelor coduri ale cipului vor comunica electronic, adica direct in mod automat, diferitele servicii si diferitii agenti care introduc datele noastre personale in banci de date si „vor oferi serviciile” de care vom avea nevoie preluand cate informatii au nevoie pentru fiecare cetatean. Profilul fiecarui cetatean, oricat ne-ar asigura ei de contrariu, va putea sa fie direct accesibil si citibil si probabil ca si prelucrabil de catre oricine este capabil si abil sa citeasca si sa prelucreze datele noastre personale.

11. In afara de acestea insa, specialistii tehnocrati au admis ca in afara de primirea si oferirea pasiva de date, cipurile functioneaza si activ. Il pot vatama pe purtatorul cipului, mai ales pe cel care il are incorporat in mana sau pe frunte. Pot adica in diferite moduri sa transmita boli in organism – incercand eventual sa micsoreze asteptarea de viata a batranilor si probabil si a altor oameni – sau sa altereze capacitatea si calitatea gandirii, a vointei, a deciziilor si a actiunilor oamenilor aflati sub mana lor. („Responsabilitatea deciziei noastre”, p. 101 si urm.)

12. Sistemele si cipurile cu bar code de tipul EAN-13 si UPC-A vor fi atat de primitive si depasite, incat vor pali in fata posibilitatilor de spatiu si mod de actiune ale cipurilor electronice evoluate si, mai exact, a celor incorporate in mana dreapta si in fruntea oamenilor. De aceea, si Apocalipsa Sfantului Ioan vorbeste cu mare oroare de pecetluirea pe care o vom primi de buna voie ca negare a credintei noastre in Hristos.

13. Sintetizand, guvernarea electronica ne introduce in statul antihristic electronic diminuand si facand sa dispara notiunea si existenta guvernarii nationale, se va rupe de Hristos si nu se va mai identifica cu El si cu modul crestin de viata. Toate si toti vor fi guvernati de dusmanii lui Hristos si de Antihrist prin guvernarea electronica. Ii vom preda pe credinciosii nostri acestei guvernari a lui Antihrist care conduce direct la pieire?

14. „Uraciunea pustiirii in locul cel sfant”. Aceasta administratie mondiala va cuprinde, in vicleniile ei demonice si antihristice, si toate religiile cu scopul de a subjuga inca si credinta ortodoxa, unica prin adevar, si Biserica. Exemplu recent este vizita Suveranului Pontif la presedintele SUA, care l-a primit ca pe conducatorul tuturor religiilor, dupa ce deci il primise pe Patriarhul Ecumenic. Desigur nu va putea niciodata sa subjuge Ortodoxia, de vreme ce Domnul insuti ne asigura: „portile iadului nu o vor birui”. Totusi multi „credinciosi” sunt deja terorizati de masurile economice. Cum vor avea in continuare luciditatea de a evalua corect cele legate de guvernarea electronica?

15. Este cunoscut faptul ca Biserica in repetate randuri a vorbit clar si marturisitor prin interventiile si enciclicele ei catre poporul credincios (spre exemplu, 2641/98), atat impotriva destramarii persoanei umane si a libertatii acesteia prin actele de identitate electronice, dar si prin acceptarea simbolurilor antihristice, si anume a numarului rau famat 666, care foarte probabil va fi continut de aceste acte. Dar consideram ca se impune ca Biserica sa repete indemnurile ei si chiar mai intens si mai cu putere spre ponderarea guvernantilor si spre intarirea credinciosilor. Aceasta trebuie sa se intample:

a) Din pricina faptului ca exista multi, chiar si in sanurile Bisericii, care in mod naiv sau viclean afirma ca, da, e adevarat, candva Biserica s-a opus, insa acum nu dezaproba, ci in mod tacit aproba sau cel putin tolereaza actele si le aranjeaza. Se da astfel impresia ca Biserica este ca „cuptorul lui Hogea” si are slugarnicia sa se miste – chiar si in chestiuni de credinta – dupa toate presiunile si tocmelile.

b) Din pricina avantului impetuos si a precipitarii Societatii de a impune in masa ceea ce in 1986 (vezi legea1599/1986 a ministrului Koutsoiorgas) au fost constransi sa „inghete” si sa amane din pricina opozitiei Bisericii, se exploateaza acum criza economica, dar si tacerea Bisericii.

16. Poluarea morala, psihologica, duhovniceasca, trupeasca si ecologica va fi extinsa si mondiala. Numarul 666, cel mai expresiv simbol al diavolului si al Antihristului va avea puterea – cu ingaduinta lui Dumnezeu pentru inmultirea pacatelor oamenilor – sa polueze pamantul si marea, muntii si campiile, dimpreuna cu intreaga comunitate mondiala care se va fi inchinat fiarei. Si doar cei care vor respinge sa primeasca pecetluirea vor praznui cu Mielul injunghiat in Imparatia Sa, cand se va nimici in cele din urma si fragila dominatie mondiala a lui Antihrist.

17. Inainte de a se legifera cardul electronic al cetateanului, care va fi urmat de blestemata pecetluire, Biserica Ortodoxa, cea care drept tine Cuvantul Adevarului, Mama si hranitoarea noastra, oare nu trebuie sa rosteasca cuvantul Adevarului si sa dea indrumari drepte fiilor ei?

Primul si cel mai capabil in guvernarea mondiala ar fi fost Domnul nostru fie inainte de patima Sa, fie dupa martiriul Sau pe cruce. Ar fi putut, cand Il luau in ras necuviinciosii lui rastignitori si ii spuneau: „Daca esti Fiul lui Dumnezeu, coboara-Te de pe cruce”, ca sa credem (Mt. 27, 40), sa impuna o guvernare mondiala, in care sa fie toti atot-fericiti, de vrem ce s-ar fi asigurat fara urma de indoiala de valoarea Lui si de puterea Lui „dumnezeiasca”.

Insa Domnul nostru a preferat sa nu recurga la aceasta suprema minune „dumnezeiasca”, tocmai pentru ca in acest mod ar fi anulat suprema calitate a alesei libertati, silindu-i pe toti sa i se supuna orbeste ca niste soldatei antropoizi muti si nemiscati, rasuciti cu cheia.

Prezenta guvernare mondiala electronica, perfida, care se ni se descopera, este lucrarea Noii Epoci, este o a lucrarea diavolului cu o mentalitate opusa celei a Domnului nostru, cu mentalitatea asfixiantei dictaturi mondiale. (Vezi razboaiele din Serbia, Afganistan, Irak, Palestina). Din fericire, furioasa si precipitata Noua Epoca isi dezvaluie cu stangacie si grosolan chipul ucigator si fara voia ei ne trezeste din somnul bunastarii, pe noi, cei care conlucram cu Hristos.

Daca, in ciuda sperantelor noastre, mama noastra Biserica, prin conducerea ei, se arata nepasatoare si tace in starea de calamitate duhovniceasca prin care trecem, ce raspuns vom da credinciosilor nostri? Ce voi spune celor opt copii trupesti ai mei, celor 15 nepoti, celorlalte rude, fiilor mei duhovnicesti, enoriasilor mei, fostilor mei elevi, preoti raspanditi in toata tara?

Ma gandesc, ma problematizez: Daca laici, cunoscuti si nu, sunt decisi, pentru toate aceste motive de mai sus si pentru ca au o foarte puternica problema de constiinta din pricina credinte lor ortodoxe, si nu doresc in nici un caz sa primeasca cardul electronic al cetateanului, atunci cum este posibil ca smerenia mea sa accepte acest josnic compromis demonic? Nu este uriasa raspunderea mea ca parinte duhovnicesc?

Voi fi nevoit, dimpreuna cu alti parinti duhovnicesti, care cu ingrijorare se roaga, sa actionam potrivit constiintei noastre si potrivit invataturii eshatologice a Sfintilor Parinti in aceasta tema atat de subtila si de serioasa.

Cu cea mai mare caldura va rog, Prea Fericirea Voastra si Inalt Prea Sfintiti arhierei, nu ne lasati fara raspuns.

Cu respect, inchinatorul lui Hristos, cel neinsemnat intre preoti Arhim. Sarantis Sarantos, Sfanta Biserica a Adormirii Maicii Domnului, Amarousi

PS a. Cu cel mai mare respect va semnalam:

1. Studiul serios – stiintific – al Sfintei Chilii a Sfantului Nicolae Bourazeri „Responsabilitatea alegerii noastre”, al carui prolog am avut cinstea sa il redactez, ca sa aveti inca mai multe elemente despre tema de mai sus.

1. 2. Codul Liniar (BAR-CODE) si numarul 666. (Al treilea studiu, 23-6-1997). (Sfanta Manastire Grigoriu, Athos, 1997).
2. 3. Este vremea muceniciei, Parintele Iustin Parvu.

PS 2. Au colaborat la adunarea materialului, la cercetare, la prelucrare, la impreuna problematizarea duhovniceasca in Hristos, urmatorii preacucernici parinti care cu generozitate si cu bunavointa s-au oferit sa puna la dispozitie larga lor experienta duhovniceasca pentru prezenta tema arzatoare:

p. Athanasios Minas, p. Athanasios Gheramanis, p. Anastasios Traiforos, p. Anastasios Koropoulis, p. Antonios Bousdekis, p. Vasilios Mouzelis, p. Vasilios Kokolaris, p. Gheorghios Diamantopoulos, p. Efthimios Mouzakitis, p. Eftathios Athanasopoulos, p. Ioannis Fotopoulos, p. Lambros Fotopoulos, p. Nikolaos Poursanidis, p. Stavros Trikalopiotis, p. Haralombos Theodosis, p. Hristos Katsoulis.

Ὀρθόδοξος Τύπος, 23-7-20101, pp. 1, 7.

Traducere Tatiana Petrache

[1] Memoriul va fi inaintat Sinodului de catre Mitropolitul de Kifisia, Amarousios si Oropos, Chiril. (n.tr.)

[2] AMKA , Ἀριθμός Μητρώου Κοινωνικῆς Ἀσφάλισης, = Numarul Matricol al Asigurarii Sociale. (n.tr.)

[3] In legatura cu AMKA (Ἀριθμός Μητρώου Κοινωνικῆς Ἀσφάλισης = Numarul Matricol al Asigurarii Sociale), Sinodul Permanent accepta comunicarea Comisiei Sinodale pentru Probleme Dogmatice si Canonice, potrivit careia: „numarul AMKA este pur si simplu in plus un numar util si din toate datele pe care le contine pana in prezent nu prezinta nici un pericol pentru mantuirea sufletelor. In orice situatie, Biserica sta de veghe” (A treia sedinta a Sinodului Permanent pe luna octombrie, 23-10-2009). (n.red.gr.)

[4] Textul este preluat din Identitatea si libertatea omului in Ortodoxie. Raspunsuri ale Bisericii in privinta actelor electronice, Editura Predania, Bucuresti, 2009, p. 113. (n.tr.)

[5] Ε.Κ.Α.Μ., Ειδική Κατασταλτική Αντιτρομοκρατική Μονάδα, Unitatea Speciala de Represiune Antiterorista. (n.tr.)

[6] ΕΣΠΑ, Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς, Cadrul Strategic National de Referinta. (n.tr.)

[7] ΕΣΔΑ, Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, Conventia Europeana pentru Drepturile Omului.

sursa traducerii: Graiul ortodox, sursa in greaca: orthodox watch

Niciun comentariu: